Happy New Sale!
Валюта:

Гарантії та повернення

 

БЕЗКОШТОВНЕ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ


Ви можете повернути або обміняти товар, який вам не підійшов.

Умови повернення/обміну:
Ви можете повернути або обміняти товар, якщо він не підійшов за зовнішнім виглядом, були виявлені дефекти або не підійшов розмір.
При отриманні товару у відділенні Нова Пошта - проведіть огляд товару.
Якщо ви забираєте товар, це підтвердження того, що товар вам підходить.
Ми не приймаємо до повернення товари, які раніше були оглянуті та сплачені післяплатою.
Продавець залишає за собою право не повертати кошти покупцю.

Процедура повернення/обміну:

Ви можете повернути/обмінювати товар до магазину або надіслати його посилкою за допомогою кур'єрської служби «Нова Пошта» в оригінальній упаковці на адресу одержувача: м. Київ, відділення НП №347. Деталі одержувача ви зможете дізнатися у менеджера по телефону. Витрати на відправку товару з браком при поверненні ми беремо на себе. Для цього просто відмовтеся від посилки на відділенні Нової Пошти.

При відправці товару, будь ласка, не вибирайте спосіб оплати післяплатою. Посилки, надіслані з післяплатою, будуть повернуті відправнику.

Повернення грошових коштів - відсутня!
У разі повернення товару компанія видає вам грошовий сертифікат, який ви можете використати протягом року.

 

ГАРАНТІЯ


Згідно з чинним сьогодні закону України «Щодо захисту прав та інтересів споживача» (за статтею № 7, розділ № 2), продавець несе повну відповідальність за безкоштовний ремонт і заміну товару на аналогічний, в разі якщо покупець отримав товар неналежної якості. Закон діє в умовах, коли придбаний товар не відповідає заявленим вимогам.

  • Продавець зобов'язується прийняти у покупця товар і замінити на аналогічний. Для перевірки якості продукції дається 14 днів. Доставка товару від покупця здійснюється за рахунок продавця в разі, якщо буде доведена вина виробника.
  • У разі використання нашого безкоштовного сервісу по поверненню, гроші за товар будуть повернуті за винятком вартості пересилання.
  • Коли аналогічний продукт відсутній на складі компанії, продавцеві дається два місяці на те, щоб задовольнити всі вимоги покупця. У разі обміну на продукт аналогічний за якістю та характеристиками, перерахунок вартості не проводиться.
  • Споживач має право пред'явити вимоги до продавця про усунення браку або неполадок, які є виробничими. Заміна деталей і ремонт проходять в строго встановлені терміни, до чотирнадцяти календарних днів.
  • Вимоги покупця розглядаються після надання документів, що підтверджують покупку і заяви в письмовій формі.
  • Продавець зобов'язується відшкодувати матеріальні збитки, які були викликані купівлею неякісної продукції.
  • Якщо продавець доведе, що дефекти або зовнішні недоліки продукції викликані внаслідок неправильного транспортування, зберігання, експлуатації, продавець має право відмовити у відшкодуванні матеріальних збитків.
  • Покупець може вести переговори з продавцем через довірену особу або від себе особисто.

 

ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ


  • На одяг дефекти, на якій виникли внаслідок експлуатації (знос, ремонт);
  • На тканину з механічними видами пошкоджень (розрив, поріз, опік);
  • Если защитная этикетка будет удалена, тогда товар не будет подходить под условия возврата, и деньги не будут возвращены.

Якщо захисна етикетка буде видалена, тоді товар не буде підходити під умови повернення.

Уважно огляньте товар в момент отримання, до видалення бирок та іншої оригінальної упаковки. Якщо ви бачите причину, по якій він вам не підійшов, відмовтеся від замовлення відразу. В іншому випадку ми не зможемо прийняти повернення або обміняти товар.

Вхід

У мене немає аккаунта
Реєстрація
Реєструючись, ви погоджуєтеся з
умовами угоди користувальницької угоди

Я постійний покупець
Забули пароль?

Я згадав пароль